Alla inlägg den 4 mars 2021

Av Mia Jokelainen - 4 mars 2021 00:37

   

Hej hopp 


började morgonen med att sjunga med 

min falska röst till Leo efterson han fyller 8år så fick 

han öppna 3 presenter på morgonen 

2 som jag hade köpt o en som Dennis har köpt  


han fick ett mun spel från mig o en mario tröja som han önskat 

sen fick han göra sig klar för skolan så dom har säkert sjungit för han 

där 🎂🎁 


sen så efter han hade slutat skolan så har ja hunnit med mycket har

hunnit duscha 🧼 hunnit med att baka tårtan med Leo han fick öppna 

2 presenter till efter skolan där fick han ett spel o pippiakeppet som han 

ville ha har 2 presenter till men dom har inte hunnit komma fram o tid men 

han vet han ska få dom iallafall 🥰 sen blir de kalas för han på lördag 

hans första riktiga kalas där har jag beställt en tårta till han med temat 

han önskar men de vet han inte om änn sa bara att jag ska fixa ett 

överrask tema ☺️🎂 så tror han har haft en ganska så bra dag 


slutade med lite tårar men de är för att sambon o Leo kom inte riktigt överrens

om en sak de är lite jobbigt med förhållande ibland de är väll inte jätte bra alltid

mellan oss men jobbar på de hela tiden men blir lite mycket ibland med små tjafs 

onödiga igentligen men ja ja vet inte hur mycket mer ja orkar känner ja tappar allt 

jaja Får hoppas de vänder nångång inte lätt när man märk att han är inte den samma 

som jag dejtade en gång i tiden 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards