Alla inlägg under maj 2014

Av Mia Jokelainen - 14 maj 2014 22:42

Tjolahopp 


haft ett litet uppehåll med att skriva då de finns 1000 andra saker o göra


hehe iallafall igår hade min mamma o pappa silverbröllopsdag de vill säga att 


dom vart gifta i 25år lika gammal som jag haha iallafall ett stort grattis till mina föräldrar <3


annars så har jag inte gjort jätte mycket har städat o diskat o busat med leo o handlat


nåja nu strax gå o lägga sig o sova så man orkar med morgondagens bus <3 hehe ha de gött


natti natt på er ha de


 

Av Mia Jokelainen - 2 maj 2014 23:33

Hej hopp 


åsså har vi bytt månad till maj 


imorrn blir leo 14månader tiden går fort


iallafall jag o leo har haft en mysig dag 


lekt med hans leksaker badat o vilat o sett lite tv 


mys mys  <3


iallafall så har jag sett let´s dance o jaa de var helt rätt som


gick vidare för en gångs skull så händer de haha :) 


nåja imorrn nya äventyr <3 ha de gött


älskar denna fina leo över allt annat som finns har aldig älskat nån så mycket som jag gör åt min leo <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards