Alla inlägg under oktober 2016

Av Mia Jokelainen - 25 oktober 2016 10:06

Hej alla bloggläsare


under helgen som var så var vi på leos lekland så leo fick busa av sig 

o även jag fick mig ett pass han inte med leo när han klättrade upp till kanan men

till mitt försvar så fanns de också många ungar som trängdes o knuffades men men iallafall


vi hade ju kul o de var huvudsaken efter leos så for vi till boden o hälsade på min mormor o morfar 

men morfar var inte hemma först han var hos sin bror martin men vi han se morfar för vi kom dit ungefär 14.00 o morfar kom hem ungefär kvart över 2 så vi hann träffa han med :)


iallafall sen så bar de av till mina föräldrar o där åt vi middag o myste på ett tag tills vi for hem


så söndag var vi på 1års kalas hos leos minsta kusin isabelle som fyllde år så av oss fick hon mimmipigg öron o badstol :)


iaf måndag så myste jag o leo på eftersom han inte är på dagis på måndagar så vi har myst på med att bygga tågbana o bara haft mysigt   


i idag får vi se vad som händer blir nog inte mycket   haaaddeeeee    


 

Ovido - Quiz & Flashcards