Alla inlägg under februari 2018

Av Mia Jokelainen - 27 februari 2018 21:06

   

   

hej hopp 


jag ber om ursäkt jag har inte vart jätte aktiv här men

de glöms av.. den 25 februari fyllde jag 29år o nu på 

lördag den 3mars fyller Leo 5år kändes som nyss han föddes

tiden går fort.. Jaja jag har haft mamma som barnvakt nån timme

medans jag var o handla saker inför kalaset på lördag


som ensamstående mamma så ska jag styra upp ett kalas till mammas

lilla älskling ❤️🎂 de blir att baka en tårta önskemålet från födelsedags barnet

var en blå tårta men fanns inget blått tårtlock så ska försöka pynta de med blått så

han blir glad ändå 😁 o även hunnit fixa 4 presenter på de o igår fixade jag hemkokt

jordgubbs-saft o för er som undrar varför jag har barnvakt så har min son feber..

iallafall de blir tårta kakor o saft på kalaset.. så de blir nog bra 





Ovido - Quiz & Flashcards