Alla inlägg under juni 2020

Av Mia Jokelainen - 17 juni 2020 14:07

Hej hopp 


ja vad ska jag börja med jag är i v.30 med bebis 

så nu bara 10 veckor kvar till bebisen ska komma 


kan börja med att säga att Leo var 6år när han träffade sin pappa 

senast de var alltså nyår han träffade sin papp senast sen nu har de gått 

gått ett halv år utan att han har hört av sig om ett ljud av änns vilja

prata med Leo inte änns på telefon o han har inte änns sagt grattis till 

Leo när han fyllde år o jag ställer upp för leo för att han ska må bra o känna

sig älskad av åtminstone mig eftersom sin äckliga papp aldrig har brytt sig 


tänka sig att på över ett halvår inte änns kunna ringa eller prata med Leo 

de kallar jag för att vara en dålig förälder o inte bry sig mer änn så 


o nu har IDIOTEN först hört av sig efter ett halvår alltså seriöst önskar

att han inte var pappa till min son fyran säger jag bara äckligt alltså 


tur jag älskar o bryr mig om den fina son jag har o han kommer bli 

världens bästa storebror 🥰 tur Leo är lik mig mamma kommer 


alltid älska dig Leo ❤️ 

o den 12/6 ~2020 så gick Leo ut förskoleklassen 

tyvärr fick inte föräldrar närvara på avslutningen 

förhoppningsvis nästa år 🥰 men nu är de 2veckor 


till på fritids sen tar vi sommarlov jag o Leo ❤️

den 6/7 ~2020 blir vårt sommarlov 


 

Ovido - Quiz & Flashcards