Alla inlägg under februari 2019

Av Mia Jokelainen - 25 februari 2019 23:29

hej hopp gummi s*o**


ja resten kan ni fylla i själva


nåja idag har ja blivit 30år


de värsta med att bli äldre är att vänner försvinner


jaja så är de väll har haft besök av mamma som kommit med blommor o annat


inget speciellt med att bli äldre


här kommer lite bilder


 

 

 

Av Mia Jokelainen - 21 februari 2019 08:47

Heej hopp..


ibland kanske de är bra att inte vara så öppen med allt märker att de snackas en hel del skit bakom ryggen


jaja trodde de var mer moget i huvet men tydligen inte jaja skit samma 


den jag litar på är älskii <3 


vet inte vad jag ska skriva jobb 10-14.30 


sen hem o städa de sista jag inte hann igår 


ha de fint 


 

Av Mia Jokelainen - 20 februari 2019 12:59

Hej hopp


försökte skriva en blogg igår men den hängde sig när jag hade skrivit klart typiskt


jaja idag ledig från jobbet så skönt o de behövs har vart så trött i huvet 


jaja annars skulle jag tvärtta o städa åsså medans leo är på dagis men jag orkar inte


så har sovit lite men de behövdes för har haft svårt o sova flera nätter sömlös är ett problem


saknar min älskling extra mycket just nu 


blir o tvätta städa o laga mat när jag hämtat hem leo från dagis ist 


 

Av Mia Jokelainen - 18 februari 2019 23:51

Hej hopp alla där ute 


ja de har hänt mycket sen jag uppdaterade sist har 


tex bytt jobb från happy homes -röda korset


så ja vad mer ska man skriva leo håller på bli stor o tappar tänder


o massa annat har hittat kärleken också nu till sist så nu hoppas jag att han 


blir min sista orkar inte med mer svek i livet älskar dig min carl <3 


vi hörs när vi råkas haha 


'  

Ovido - Quiz & Flashcards