Alla inlägg under november 2013

Av Mia Jokelainen - 24 november 2013 02:21

Heej hopp 


fullt upp som vanligt hehe så är de att vara mamma hehe


men gud så underbart de är inga tråkigheter hära älskar livet som att 


vara mamma till världens finaste son <3 hehe iaf annars inte mkt har gjort några 


ärenden på stan köpt lite mera julklappar så nu har man fixat alla julklappar ja har bara 


1 kvar men de fixar jag sen vet redan vad jag ska köpa då men de får bli nästa laddning pengar


hehe iaf nu ska jag snart gå o lägga mig ska bara påminna att de är 1 månad kvar till julafton ha de 


bra alla bloggizar 


 

Älskar dig föralltid min fina son <3

Av Mia Jokelainen - 18 november 2013 23:15

~Hej hopp~


Idag så har vi städat tvättat o myst på har packat ner de mästa


nåja iaf igentligen blir lägenheten som vi ska ha i öjebyn ledig 1 februari 


men dom som bor där nu ska flytta i december så vi får väll se vi hoppas att komma


in där så snart som möjligt så allt är bortgjord :) hehe iaf annars inte mkt imorrn storhandla


hem varor så man har mera mat :) iaf annars inte mkt städa undan lite mer inför visning på onsdag 


efter som att anmälningsdagen på denna lägenhet går ut imorrn.. iaf ha de gött alla bloggläsare!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards