Alla inlägg under april 2020

Av Mia Jokelainen - 12 april 2020 19:26

Hej hopp tjolahopp


de var ett tag sen jag skrev här har hänt en del

saker sen sist.. 


har bara vart tillsammans med idioter ända fram tills 

jag träffade den rätta som är Dennis Nilsson 💕 


vi väntar också vårt gemensamma barn som är beräknad 

den 25 augusti så har gått halvvägs så snart får jag känna sparkarna 


har på köpet foglossning som gör sjukt ont just nu 

hade inte problem med de när jag väntade Leo men 


med denna lilla krabat så har ja de 


iaf så har ja även flyttat till en större lägenhet 

hänt ganska mycket på kort tid ✨

 

     


Av Mia Jokelainen - 12 april 2020 19:26

Hej hopp tjolahopp


de var ett tag sen jag skrev här har hänt en del

saker sen sist.. 


har bara vart tillsammans med idioter ända fram tills 

jag träffade den rätta som är Dennis Nilsson 💕 


vi väntar också vårt gemensamma barn som är beräknad 

den 25 augusti så har gått halvvägs så snart får jag känna sparkarna 


har på köpet foglossning som gör sjukt ont just nu 

hade inte problem med de när jag väntade Leo men 


med denna lilla krabat så har ja de 


iaf så har ja även flyttat till en större lägenhet 

hänt ganska mycket på kort tid ✨

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards