Alla inlägg under februari 2014

Av Mia Jokelainen - 13 februari 2014 23:04

Heej hopp :)


idag har anders jobbat 10-16.00 sen kom han hem o vi lagade mat tvättat städat


men jag o leo har de så mysigt på dagarna leker myser o vilar de är våran dag de


iallafall så händer inte så mycket just idag 


imorrn alla hjärtans dag :) (igentligen gör vi inget speciellt av den dagen)


men men iaf annars inte mkt blir en mysig dag imorrn också.. 


o den 25Februari fyller jag 25 hehe o då önskar jag mig badkarl (efter som dom som ägde lägenheten tog med 

de fast dom skulle lämna den) täckväst men de ska jag nog köpa själv täckvästen :) hehe iaf annars inte mkt pengar  :)


ha en trevlig helg utifall jag inte hinner skriva!! de är full rulle med att vara mamma :) 


men även de underbaraste som finns <3 att se när leo växer upp o inte missa av hans uppväxt


den 3mars blir min underbara son 1år :)


 

Av Mia Jokelainen - 1 februari 2014 22:12

Hej hopp 


idag städat o lekt med leo o vilat lite grann o sen 


har anders vart o tömt i andra lägenheten så man slipper den


lägenheten så man kan konsentrera sig på denna :) iaf 


inte mycket bara tagit de lungt nu ikväll o bara myst på.. <3


iaf annars inte mycket.. 


detta är sonen som sover i våran säng <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards