Alla inlägg under januari 2013

Av Mia Jokelainen - 30 januari 2013 23:15

Heej bloggzz 


de var några dagar sen jag uppdaterade bloggen men men 


har haft lite annat o göra eller de slukar väll energi att vara gravid jag vet inte


nåja här iaf har gjort några ärende köpt en barba-pappa tröjja till lilleman


o sen ätit o sen blev de klippa håret på gubben som blev hur snygg som hälst nåja


snart ta en dejt me herr kudde tror jag :)  nu är jag i vecka 37+3 imorrn torsdag vecka 37+4


nåja ha de :)


 

Av Mia Jokelainen - 25 januari 2013 17:18

hej hopp 


idag blev de o sova ut helt underbart 


vart på stan en sväng me finaste <3 


blev en fika där sen coop sen hem o sen inte mkt mer 


ser lite tv o bara ta de lungt.. älsk är o träna så de blir ju


vänta till han kommer hem sen middag o sen mys 


ha en trevlig Fredag kväll alla glada :)


 

Av Mia Jokelainen - 24 januari 2013 18:25

Heej alla bloggläsare!!


idag vakna 09.10 ovanligt tidigt..  


mamma kom på besök o vi åt lunch på thai-garden o så hitta vi 2 tröjjor :) 


måstes göras om snart igen hihi iaf annars inte mkt har vart o handla mat inför helgen


bara 11 månader kvar till julafton :) hehe 


ha en bra kväll alla :) 


 




Av Mia Jokelainen - 23 januari 2013 12:26

Heej hopp 


idag är de v.36+2 :) hehe iaf annars inte mkt min mormor fyller år


ska väll på stan en sväng men ska först äta min frukost/lunch hehe 


iaf annars inte mkt får se vad dagen har att erbjuda liksom hehe 


nåja har inte mkt o skriva just idag kanske kommer på mer imorrn hehe 


ha en bra dag alla :)


 

Av Mia Jokelainen - 22 januari 2013 15:44

Hej hopp 


idag vakna vid 11 tiden  iaf 


sen iväg på stan en sväng me gubben


o vi tog en fika på stan o kolla runt i nå butiker åsså


annars inte mycket sen hem o nu skriva lite blogg


känner hur bebis sparkar o mår bra medan mamma till 


sin älskade son inte mår lika bra men de blir väll bättre 


de är ju inte så många veckor kvar nu så kommer han


längtar längtar <3  ikväll film-mys 


är i vecka 36+1 idag :)


 

Av Mia Jokelainen - 20 januari 2013 02:03

Heej hopp 


natten från lördag till söndag är detta haha


men de är söndag enligt klockan iaf


under lördagen har jag o anders gjort massa ärenden


på stan imorrn så ska vi ha tag på denna mössa som är svår 


att få tag i.. iaf annars inte mkt bara ta de lungt resten av dagen


åt tacos till middag o semla me varm mjölk tyvärr fick jag inte behålla de


speciellt länge suck men snart kommer han ut o då hoppas jag få behålla maten


åtminstone blir less på att dela min mat me toan haha 


iaf söndag blir en lugn dag förhoppningsvis inte mkt liv  fixa mössan o så men annars inte mkt 


ha de nice alla :) 


 

Av Mia Jokelainen - 16 januari 2013 02:53

tjenare alla bloggläsare :) 


idag har jag o mitt hjärta vart tillsammans i 1år o 1månad :) hehe


tiden går fort hehe iaf annars inte mkt har vart hos barnmorskan igår 


de gick bra dära fick en tid till ultraljudet för att se hur han ligger spännande 


om dom ska försöka vrida på han eller inte nåja annars inte mycket 


ska snart lägga mig men är för pigg nåja börjar bli seg nu så haha


iaf vill ju snart att han kommer ut så man får se buset :) hehe längtar längtar!!!


nåja natti natt


 

Av Mia Jokelainen - 15 januari 2013 01:25

 Heej 


nu är jag i vecka 35  åhh snart kommer lilla busfröet :) 


längtar o väntar känns som vart gravid i mer änn vad man har 


vill ju faktist se han nu lillen <3  nåja hade tänkt börja blogga 


men får se hur länge de håller i sig nu haha slarvar ju bort vad jag heter o allt haha 


iaf annars är allt bra ska till barnmorskan o se hur lill killen ligger annars måste jag fara till


sjukan o göra ultraljudet för att se att han ligger rätt till iaf känns bra men är fortfarande väldigt spänd


kan ju vara för att de är första gången detta händer kan säga att jag är då inte ett dugg sugen på en till efter 


detta me sockerbelastningar o järntabletter o alla kontroller tror de får räcka med 1 barn :) hehe 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards